11 Mart 2014 Salı

Çocuk pantolonu dikimi

Şu aralar her ne kadar kumaşım olmasa da dikecek birşeyler buluyorum mutlaka! Bu kez evde bulunan parça bir kumaştan oğluma pantolon diktim.Burda dergisinden çocuk kalıbını kullandım ama ufak tefek oynamalar yaparak ayarladım bedenini.                                                                                                                                              Bel bandını bir önceki eşofman da olduğu gibi taktım.Kemer değil yani lastik için tünel oluşturdum bir nevi.                                                                                                                                              


                                                                                           Dikişlerin temiz görünmesi için paylara zikzak dikişi geçtim.Cep torbaları da yine farklı renklerde.                                                                                                                                                             

          

                                                                                                              Paçaları iki kez kıvırarak kapattım ve pantolonun bitmiş hali arkadaşlar.Bu arada pratik kesim pantolon dikiminde küçük bir püf noktası öğrendim ilerleyen günlerde onu da paylaşacağım inşallah.Bugünlük bu kadar sevgiyle kalın:)                                                                                                     

                                                 
                 
                                                             

2 yorum:

  1. Bayildim elllerinize saglik.bende 4 yasindaki ogluma dikmek istiyorum boyle birsey

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim dikersiniz tabi..Bu arada sizi ziyaret ettim harika şeyler ortaya çıkarmışsınız

    YanıtlaSil